A 3ª avaliación contará cunha proba escrita na semana do 19 de maio, unha serie de comentarios de textos dos autores do Rexurdimento que realizaremos despois da proba escrita e unha lectura do Plan Lector dun texto teatral coa súa correspondente proba de comprensión e análise do texto. LITERATURA DOS SÉCULOS ESCUROS AO REXURDIMENTO. SARMIENTO No libro as páxina 214. OS PRECURSORES DO REXURDIMENTO páxina 193. Sarmiento, Xoán M. Pintos, Francisco Añón e Antonio Fdez Morales. ROSALÍA DE CASTRO no libro de texto páxinas 240, 241 e 242, ademais ler os textos dos exercicios das páxinas 243 á 247. - Estrutura e temáticas do seus libros - Lingua e estilo EDUARDO PONDAL E CURROS ENRÍQUEZ no libro de texto leremos as biografías, pero estudamos singularmente: Obra literarria, lingua e estilo. Principais eixes temáticos e ideolóxicos nas páxinas seguintes: - para Eduardo Pondal 288, 289 e 290 (ademais ler os textos dos exercicios p...
Os contidos da 2ª avaliación serán divididos nunha proba de avalición con teoría e práctica e un comentario de texto. A proba terá os seguintes contidos: LITERATURA: - As cantigas satíricas: de Escarnio e Maldicir. No libro de texto na páx. 116-117 - As cantigas relixiosas de Santa María. No libro de texto na páxina 138-139 - Os Xéneros Menores. No libro de texto na páx. 118 - A Prosa Medieval. No libro de texto na páxina 140 LINGUA E SOCIEDADE: - Plurilingüismo e Conflito lingüístico - Bilingüismo e Competencia lingüística. No libro de texto nas páx. 76-77 GRAMÁTICA: - Os verbos regulares. No libro páx. 305 e 306 - Os pronomes persoais tónicos e átonos . No libro de texto nas páxinas 110-111-112-113 TRADICIÓN ORAL: - A tradición oral no Nadal
Hai no conxunto das cantigas da lírica medieval galaico-portuguesa unha serie de cantigas de difícil clasificación que non encaixan nos tres xéneros principais. De aí que os críticos establezan tres tipos de xéneros denominados menores: A pastorela, o pranto e a tenzón. A PASTORELA : Nesta cantiga aparece a palabra "pastor" referida a unha pastora. Adoitan ser cantigas dialogadas nas que un cabaleiro seguindo os trazos dunha cantiga de amor solicita o favor da "pastor" sendo habitual que esta responda ben aceptando ou ben rexeitando a proposición do namorado. Esta intervención feminina acostuma tomar algún dos trazos tradicionais característicos da cantiga de amigo. O espazo no que acontece este encontro por veces tamén cobra o simbolismo que teñen algunhas das cantigas máis tradicionais. Quand'eu un día fui en Compostela en romaría, vi ũa pastor que, pois fui nado, nunca vi tan bela, nen vi outra que falasse milhor e demandei-lhi logo seu amo...
Comentarios
Publicar un comentario